NAJSKUPLJI KVAROVI NA AUTOMOBILU

Redovnim servisiranjem automobila možete izbjeći većinu kvarova i ogromne troškove. Nažalost, svaki vozač je svjestan da se može dogoditi nepredviđeni kvar i da to može skupo da košta. U nastavku donosimo pet najvećih i najskupljih kvarova na automobilu.

Kvar na motoru je noćna mora za svakog vlasnika automobila. Ako loše održavate vaš automobil onda krivac za kvar je zupčasti remen. Ukoliko niste promijenili zupčasti remen na vrijeme on će puknuti, a to za sobom povlači dodatne kvarove – klipovi udaraju u ventile, a moguće je i oštećenje same glave automobila.

Mjenjači – sve više je vozača koji biraju automatske mjenjače, ali oni su i skuplji prilikom popravke. Razlog tome je što automatske mjenjače ponekad nije teško popraviti, ali se u nekim sliučajevima mora zamjeniti cijeli sklop. Razlog za kvar na mjenjaču, uglavnom, leži u korištenju nekvalitetnog ulja, pa je zato potrebno redovno servisiranje.

Kompresore klime lako je popraviti ako je riječ o nedostatku plina ili ulja u sistemu. Međutim, problem nastaje ako se mora zamjeniti cijeli kompresor, a razlog leži u neodržavanju sistema.

 Zračni jastuci ne zavise od redovnog održavanja, ali ih ponekad treba zamjeniti. Najčešći razlog za zamjenu zračnih jastuka je sudar. U tom slučaju jastuci se ne mijenjaju sami, već se mijenja i cijela armatura, pojasevi, senzori i upravljačka jedinica.

 Radari tempomata vezani su za oštećenja na automatici. Popravak, uglavnom, nije moguć i mijenja se novom automatikom, u zavisnosti od marke i modela automobila, a to podrazumijeva zamjenu držača, upravljačke elektronike, prilagođavanje specijalnim alatima.